14 dnevni rok za zamjenu ili povrat
Naša želja je da u internet prodavaonici Alpinashop.hr kupujete ugodno, sigurno i bezbrižno. Razumijemo da artikle kupujete bez probavanja stoga omogućavamo da u roku od 14 dana vratite ili zamjenite proizvod.
Zamjena artikla
Postupak zamjene je jednostavan. Artikle možete zamijeniti u roku od 14 dana od dana preuzimanja. Artikal zapakirajte i pošaljite na našu adresu. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i fotokopiju računa. Važno je na obrazac pored svojih podataka upisati i artikal koji želite. Traženi artikal biti će poslan u najkraćem mogućem roku. Artikal odnosno artikle koje vraćate moraju biti neoštećeni, zapakirani u originalnu ambalažu, u istoj veličini i nenošeni. Trošak povrata snosi primatelj. U tu svrhu potrebno je obavjestiti na adresu e-maila [email protected] ili besplatni telefon 0800 200 181 kako bi mogli izdati nalog za prikup.
OBRAZAC ZA ZAMJENU PROIZVODA (.pdf/.doc)
Povrat artikla
U roku od 14 dana od preuzimanja artikla imate pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga (NN 41/14, Članak 72. Zakona o zaštiti potrošača), u navedenom roku narudžbu otkazujete putem e-maila [email protected] ili na besplatni telefonski broj 0800 200 181. Od dana obavijesti o otkazivanju narudžbe počinje teći 30 dnevni rok u kojem se artikal mora vratiti. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i fotokopiju računa. Potrebno je na obrazac upisati IBAN tekućeg računa na koji će, u roku od 5 radnih dana, biti uplaćen povrat novca. Trošak povrata snosi primatelj. U tu svrhu potrebno je obavjestiti na adresu e-maila [email protected]i ili besplatni telefon 0800 200 181 kako bi mogli izdati nalog za prikup.
OBRAZAC ZA POVRAT PROIZVODA (.pdf/.doc)
Reklamacija
U slučaju reklamacije artikli se vraćaju u originalnoj ambalaži uz obavezno prilaganje ispunjenog obrasca za povrat proizvoda, u kojem se opisuje oštećenje uočeno na artiklu. Također prilaže i fotokopija računa. Reklamirani artikal biti će predan u reklamacijski odjel koji ocjenjuje opravdanost reklamacije. O riješenju reklamacije biti ćete obaviješteni u roku od 8 dana od primitka reklamacije. Alpina CRO ne odgovara za oštećenja nastala prilikom nepravilne uporabe ili neodržavanja artikla te mehaničkog oštećenja artikla.
OBRAZAC ZA REKLAMACIJU PROIZVODA (.pdf/.doc)
Prilikom povrata, zamjene ili reklamacije artikla ne zaboravite priložiti obrazac i fotokopiju računa.
Artikli se vraćaju na:
Alpina CRO d.o.o.
Slavonska avenija 52M
10000 Zagreb – s naznakom »Internet prodavaonica«
Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na e-mail [email protected] ili na besplatni telefonski broj 0800 200 181.
Reklamacije artikla oštećenih u transportu
Reklamacije artikala oštećenih u transportu se prihvaćaju u roku od sedam (7) dana od preuzimanja pošiljke. Reklamaciju nakon toga roka ne prihvaćamo. U slučaju da je oštećenje vidljivo već prilikom preuzimanja pošiljke, kupac pošiljku vraća, a od dostavljača zahtjeva zapisnik o oštećenju pošiljke. U takovm slučaju taj način će kupac veoma brzo dobiti novi artikal.
OBRAZAC ZA REKLAMACIJU PROIZVODA (.pdf/.doc)