14 dnevni rok za zamjenu ili povrat
Naša želja je da u internet prodavaonici Alpinashop.hr kupujete ugodno, sigurno i bezbrižno. Razumijemo da artikle kupujete bez probavanja stoga omogućavamo da u roku od 14 dana vratite ili zamjenite proizvod.
Zamjena artikla
Postupak zamjene je jednostavan. Artikle možete zamijeniti u roku od 14 dana od dana preuzimanja. Artikal zapakirajte i paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i fotokopiju računa. Važno je na obrazac pored svojih podataka upisati i artikal koji želite. Traženi artikal biti će poslan u najkraćem mogućem roku. Artikal odnosno artikle koje vraćate moraju biti neoštećeni, zapakirani u originalnu ambalažu, u istoj veličini i nenošeni. Trošak povrata snosi primatelj. U tu svrhu potrebno je obavjestiti na adresu e-maila [email protected] ili telefon 01/3665-761 kako bi mogli izdati nalog za prikup. Navedeno se ne odnosi na outlet artikle.
OBRAZAC ZA ZAMJENU PROIZVODA (.pdf/.doc)
Povrat artikla
U roku od 14 dana od preuzimanja artikla imate pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga (NN 41/14, Članak 72. Zakona o zaštiti potrošača), u navedenom roku narudžbu otkazujete putem e-maila [email protected] . Od dana obavijesti o otkazivanju narudžbe počinje teći 30 dnevni rok u kojem se artikal mora vratiti. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i fotokopiju računa. Potrebno je na obrazac upisati IBAN tekućeg računa na koji će, u roku od 5 radnih dana, biti uplaćen povrat novca. Trošak povrata snosi primatelj. U tu svrhu potrebno je obavjestiti na adresu e-maila [email protected]i ili telefon 01/3665/761 kako bi mogli izdati nalog za prikup. Navedeno se ne odnosi na outlet artikle.
OBRAZAC ZA POVRAT PROIZVODA (.pdf/.doc)
Reklamacija
U slučaju reklamacije artikli se vraćaju u originalnoj ambalaži uz obavezno prilaganje ispunjenog obrasca za povrat proizvoda, u kojem se opisuje oštećenje uočeno na artiklu. Također prilaže i fotokopija računa. Reklamirani artikal biti će predan u reklamacijski odjel koji ocjenjuje opravdanost reklamacije. O riješenju reklamacije biti ćete obaviješteni u roku od 8 dana od primitka reklamacije. Alpina CRO ne odgovara za oštećenja nastala prilikom nepravilne uporabe ili neodržavanja artikla te mehaničkog oštećenja artikla. Reklamacije na outlet artikle ne prihvaćamo.
OBRAZAC ZA REKLAMACIJU PROIZVODA (.pdf/.doc)
Prilikom povrata, zamjene ili reklamacije artikla ne zaboravite priložiti obrazac i fotokopiju računa.
Artikli se vraćaju na:
Alpina CRO d.o.o.
Slavonska avenija 24A
10000 Zagreb – s naznakom »Internet prodavaonica«
Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na e-mail [email protected] ili na telefonski broj 01/3665-761.
Reklamacije artikla oštećenih u transportu
Reklamacije artikala oštećenih u transportu se prihvaćaju u roku od sedam (7) dana od preuzimanja pošiljke. Reklamaciju nakon toga roka ne prihvaćamo. U slučaju da je oštećenje vidljivo već prilikom preuzimanja pošiljke, kupac pošiljku vraća, a od dostavljača zahtjeva zapisnik o oštećenju pošiljke. U takovm slučaju taj način će kupac veoma brzo dobiti novi artikal.
OBRAZAC ZA POVRAT PROIZVODA (.pdf/.doc)
Na našoj web stranici koristimo kolačiće radi poboljšanja vašeg korisničkog iskustva i pružanja kvalitetnog sadržaja. Nastavkom korištenja stranice slažete se s korištenjem kolačića.
Više o kolačićima