0800 200 181 Pomoć pri kupnji
Zamjena i reklamacija
Alpina Alpina
Novosti Moja Alpina Košarica Košarica 0kn
  • Alpina - Hrvaška Hrvatska
  • Alpina - Slovenija Slovenija
  • Alpina - Bosna Bosna
  • Alpina - Srbija Srbija
  • Početna stranica
  • Modna obuća
    • Ženske niske cipeleMuške niske cipeleSalonkeBalerinkeUdobna obućaTenisiceBinomSandaleVjenčane cipeleGležnjačeČizmeČizme za kišuObuća za plažuBuceŽenske torbiceDodaciPapuče
    • ODABERITE SPOL

      Muški Ženski Dječji

      ODABERITE SEZONU

      Proljeće/Ljeto Jesen/Zima
      NOVA KOLEKCIJA
    • MARIELLE 80G93

      573kn819kn
  • Planinarska obuća - gojzerice
    • Brzo hodanje - gojzericePlaninarske cipele za visoka gorja - gojzericePlaninarske cipele - gojzericePješačke cipele - gojzericeUrbana obuća - gojzericeCipele za pješačenje i penjanje - gojzericeZimski treking - gojzericeŠtapovi za nordijsko hodanjeDodaci
    • BREEZE LOW M IS121K

      543kn679kn
  • Specijalizirana obuća
    • Lovačka obućaVojnička obučaRadna i zaštitna obuća
    • FORESTER 62701

      1599kn1999kn
  • Skijaška obuća
    • Dobri rekreativniRekreativniFreeskiOdjeća
  • Outlet
  • Prodavaonice
  • Početna stranica
  • Modna obuća
  • Planinarska obuća - gojzerice
  • Specijalizirana obuća
  • Skijaška obuća
  • Outlet
  • Prodavaonice
  • Novosti
  • Moja alpina
  • Košarica
  • Početna stranica
  • Kupnja
  • Pomoć pri kupnji
  • Kupnja
    • Kartica Alpina
    • Pravilnik o privatnosti
    • Uvjeti poslovanja
    • Pomoć pri kupnji
    • Načini plaćanja
    • Dostava
    • Zamjena i reklamacija
  • Kartica Alpina
  • Pravilnik o privatnosti
  • Uvjeti poslovanja
  • Pomoć pri kupnji

    Internet kupnju želimo vam čim više olakšati i približiti vašim željama, zato smo izabrali nekoliko najboljih pitanja naših stranaka. Ukoliko ne nađete odgovor na pitanje lako nas nazovete na besplatni telefonski broj 0800 200 181 ili nam pišete na [email protected]

     

    Da li se za kupnju potrebno registirati?

    Registracija za kupnji nije nužno potrebna. Nakon što ste u košaricu dodali sve željene artikle, nastavljate na sljedeći korak, gdje upisujete podatke za početak narudžbe. U slučaju da želite kupnju bez registracije, izaberite opciju »Kupnja bez registracije«, gdje u polje upisujete kontakt e –mail adresu. Nastavljate na sljedeći korak. Ako ste već registrirani u internet prodavaonici, izaberite opciju »Prijava« i upišite korisničko ime i lozniku, koju ste dobili prilikom prijave. Ako još niste registrirani, izaberite opciju »Registracija novog korisnik« i upišite sve potrebne podatke za registraciju.

     

    Zašto se registirati?

    S registracijom si olakšavate kupnju. Podatke upisujete samo jednom, a oni su vam na raspolaganju prilikom svake kupnje. Također jednostavno pratite statuse svoje aktualne narudžbe (da li je pripremljena, da li je na dostavi...) i arhivu starih narudžbi.

     

    Kako se registrati?

    U gornjem desnom kutu na stranici alpinashop.hr kliknete na ikonu »Moja Alpina« i izaberete opciju »Registracija«. Upisom svih podatka stvarate svoj Alpina račun.

     

    Kako naručiti artikal?

    1. Izaberete i dodate artikle u košaricu klikom na ikonu»Dodaj u košaricu«. Nakon što završite kupnju kliknite na ikonu »Nastavi na blagajnu«. Ako želite dodati još artikala kliknete na ikonu »Nastavi kupnju«.
    2. U drugom koraku upisujete podatke za početak narudžbe. Ako ste registirani u internet prodavaonici izaberite opciju »Prijava« i upišite korisničko ime i lozniku, koju ste dobili prilikom prijave. Ako još niste registirirani izaberite opciju »Registracija novog korisnik« i u polja upišite sve potrebne podatke za registraciju. U slučaju da želite kupovati bez registracije izaberite opciju »Kupnja bez registracije« gdje u polje upisujete kontakt e –mail adresu.Nastavite na sljedeći korak.
    3. U tećem koraku upisujete adresu za dostavu. Obavezan je unos telefonskog broja.

    4. Izaberite način plaćanja. Možete odabrati tri načina plaćanja:
    - plaćanje pouzećem;
    - plaćanje po predračunu;
    - plaćanje debitnim ili kreditnim karticama
    Nakon odabira plaćanja koji vam najbolje odgovara kliknete na ikonu »Naprijed«.
    5. U petom koraku pregledajte narudžbu. Na ekranu se prikazuju naručeni artikli, podaci o platitelju i dostavi. Klikom na ikonu »Naprijed«, na e-mail adresu dobivate link za potvrdu narudžbe. Klikom na link narudžbu autorizirate.

    6. Nakon autorizacije narudžbe primiti ćete elektroničku poruku da je vaša narudžba uspješno autorizirana i završena. O daljnjim koracima u vezi narudžbe biti ćete obaviješteni putem e-maila.

     

    Da li sve cijene sadrže PDV (porez na dodanu vrijednost)?

    Da, cijene artikala, koje su objavljene na internet prodavaonici Alpinashop.hr navedene su u HRK i sadrže PDV.

     

    Da li su cijene u internet prodavaonici jednake cijenama u ostalim prodavaonicama Alpine CRO?

    Ponuda na internetu vrijedi samo za kupnju preko internet prodavaonice. Cijene nisu nužno iste s cijenama u ostalim prodavaonicama Alpine CRO.

     


    Da li su akcije u internet prodavaonici jednake kao i u ostalim prodavaonicama Alpine CRO?

    Akcije i popusti u internet prodavaonici nisu uvijek jednaki kao i u ostalim prodavaonicama. Također je moguće da artikal koji se po akcijskoj cijeni prodaje u internet prodavaonici nije raspoloživ u ostalim prodavaonicama.

     

    Da li je moguć povrat i zamjena artikla?

    Da, ukoliko artikli nisu ispunili vaša očekivanja ili vam ne odgovara veličina, boja itd., u roku od 14 dana možete ih vratiti ili zamjeniti. Postupak zamjene ili povrata detaljnjije je objašnjen na sljedećem linku.

     

    Da li su svi artikli na zalihi? Što će se dogoditi u slučaju da naručenog artikla više nema na zalihi?

    Svi artikli koji su objavljeni u internet prodavaonici trenutno su na zalihi. U nekim slučajevima možete se dogoditi da vam naručene artikle ne možemo poslati jer su u međuvremenu rasprodani. U tom slučaju imamo pravo na otkazivanje narudžbe. O tome ćemo vas obavijestiti putem elektroničke poruke. No vjerujemo da ćete u našoj bogatoj ponudi naći artikal koji će vam jednako odgovarati.

     

    Da li je moguće plaćanje karticom prilikom plaćanja pouzećem?

    Prilikom plaćanja kod preuzimanja narudžbe moguće je plaćanje isključivo gotovinom.

     

    Što će se dogoditi ako prilikom dostave neću biti doma?

    Dostavljač će vas prilikom svake dostave kontaktirati telefonom zbog dogovora o terminu dostave. Zato je potrebno prilikom narudžbe pored adrese za dostavu upisati i broj telefona ili mobitela.

     

    Da li se svi artikli iz internet prodavaonice mogu kupiti u ostalim prodavaonicama u Hrvatskoj?

    Nije nužno da su svi artikli iz internet prodavaonice raspoloživi u drugim prodavaonicama. Postoji mogućnost da je artikal na zalihi samo u internet prodavaonici. Kod svakog artikla možete provjeriti trenutnu zalihu u prodavaonicama u Hrvatskoj tako da kliknete ikonu »Provjeri zalihu u prodavaonicama«, koji se nalazi ispod ikone »Dodaj u košaricu«.


  • Načini plaćanja
  • Dostava
  • Zamjena i reklamacija
  • Tvrtka

    Tvrtka
    • O Alpini
    • Kontakt
    • Poslovne informacije
    • Prodavaonice
    • Novosti
  • Savjeti

    Savjeti
    • Tabela veličina
    • Zašto izabrati Binom cipele?
    • Usklađenost boja
    • Njega cipela od obojanih materijala
    • Održavanje planinarskih cipela
    • Kako izabrati cipelu za planinarenje i pješačenje
    • Obuća komfort
    • Tehnologija
  • Kupnja

    Kupnja
    • Kartica Alpina
    • Pravilnik o privatnosti
    • Uvjeti poslovanja
    • Pomoć pri kupnji
    • Načini plaćanja
    • Dostava
    • Zamjena i reklamacija
  • VideoAlpina Sport InstagramAlpina Sports InstagramAlpina Fashion FacebookAlpina Sport FacebookAlpina Fashion
  • DOMOV
  • Modna obuća
  • Planinarska obuća - gojzerice
  • Specijalizirana obuća
  • Skijaška obuća
  • PRODAVAONICE
© 1998-2021 ALPINA, D.O.O
Izdelava spletnih strani Sloway